Algemene voorwaarden

ARTIKEL 1 – DEFINITIES

In deze Algemene Voorwaarden gelden de volgende definities:

Bedenktijd : de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn

herroepingsrecht;

Consument : de natuurlijke persoon, die niet handelt in de uitoefening van beroep of

bedrijf, en een overeenkomst op afstand sluit met de ondernemer;

Termijntransactie : een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van

producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is

gespreid;

Duurzame gegevensdrager : elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt

om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier dat

toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie

mogelijk is.

Herroepingsrecht : de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te

zien van de overeenkomst op afstand;

Ondernemer : de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand

aan consumenten aanbiedt;

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de

ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of

diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt

van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

Technologie voor langeafstandscommunicatie: Middelen die kunnen worden

gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer

gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Algemene voorwaarden : deze algemene voorwaarden van de ondernemer.

ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

Yourhomeproducts

Startbaan 896

E-mailadres: info@maisonliore.nl

Telefoonnummer: +31682415975

Contactformulier: link

BTW nummer: 862079779‬

KVK: 81414544

Openingstijden:

Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur

Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.

ARTIKEL 3 – TOEPASSELIJKHEID

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en

op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestelling tussen ondernemer

en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene

voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet

mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden

aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op

verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het

vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze

algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking

worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige

manier kan worden opgeslagen. op een duurzame drager. Indien dit redelijkerwijs niet

mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden

aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden

kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op

andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden bepaalde product- of

dienstvoorwaarden van toepassing zijn, zijn het tweede en derde lid van

overeenkomstige toepassing en kan de consument zich bij tegenstrijdige algemene

voorwaarden steeds beroepen op de voor hem meest gunstige bepaling.

Indien één of meerdere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden op enig moment

geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, zullen de Overeenkomst en deze

Algemene Voorwaarden voor het overige van kracht blijven en zal de betreffende

bepaling onmiddellijk vervangen worden door een bepaling die meer in

overeenstemming is met het doel van het origineel zo dicht mogelijk benaderen.

Situaties die niet in deze Algemene Voorwaarden geregeld zijn, dienen te worden

beoordeeld ‘naar de geest’ van deze Algemene Voorwaarden.

Eventuele onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen

van onze Algemene Voorwaarden dienen geïnterpreteerd te worden ‘naar de geest’ van

deze Algemene Voorwaarden.

ARTIKEL 4 – HET AANBOD

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden

geschiedt, wordt dit uitdrukkelijk in het aanbod vermeld.

Het aanbod is onder voorbehoud. De ondernemer heeft het recht het aanbod te wijzigen

en aan te passen.

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden

producten en/of diensten. De beschrijving is gedetailleerd genoeg om een eerlijke

beoordeling te geven van de

Het aanbod van de consument. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn

deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten.

Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Alle afbeeldingen, specificatiegegevens in het aanbod zijn indicatief en kunnen geen

aanleiding zijn tot enige schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden

producten. De ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact

overeenkomen met de werkelijke kleuren van de producten.Ieder aanbod bevat zodanige informatie dat voor de consument duidelijk is welke

rechten en plichten aan het aanvaarden van het aanbod zijn verbonden. Dit geldt in het

bijzonder voor:

  • de prijs, exclusief inklaringskosten en invoerbelasting. Deze meerkosten zijn voor
  • rekening en risico van de klant. De post- en/of koeriersdienst zal profiteren van de
  • bijzondere regeling voor post- en koeriersdiensten met betrekking tot import. Dit regime
  • is van toepassing wanneer de goederen worden geïmporteerd in het Unieland van
  • bestemming, wat ook in dit geval het geval is. De post- en/of koeriersdienst int de BTW
  • (al dan niet samen met de gefactureerde inklaringskosten) bij de ontvanger van de
  • goederen;
  • de eventuele verzendkosten;
  • de wijze waarop de overeenkomst tot stand komt en welke maatregelen daarvoor nodig
  • zijn;
  • Of het herroepingsrecht al dan niet bestaat;
  • De wijze van betaling, levering en uitvoering van de overeenkomst;
  • De termijn voor aanvaarding van het aanbod dan wel de termijn waarbinnen de
  • ondernemer de prijs garandeert;
  • De hoogte van het tarief voor langeafstandscommunicatie indien de kosten van het
  • gebruik van de techniek voor langeafstandscommunicatie worden berekend op een
  • andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
  • Of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd en zo ja op welke wijze deze voor de consument in te zien is;
  • De manier waarop de consument de door hem in het kader van de overeenkomst
  • verstrekte gegevens vóór het sluiten van de overeenkomst kan controleren en indien
  • nodig herstellen;
  • Alle andere talen waarin de overeenkomst kan worden gesloten anders dan het
  • Nederlands;
  • De door de ondernemer ingediende gedragscodes en de wijze waarop de consument
  • deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; En
  • De minimale looptijd van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

Optioneel: beschikbare maten, kleuren, materiaalsoort.

ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST

Met inachtneming van het bepaalde in lid 4 komt de overeenkomst tot stand op het

moment van aanvaarding van het aanbod door de consument en het voldoen aan de

daarin gestelde voorwaarden.

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de

ondernemer de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod onverwijld langs

elektronische weg. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer

is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende

technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische

overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument

elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen

in acht nemen.

De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de

consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en

factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op

afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede redenen heeft om de

overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd een bestelling te weigeren, een

gemotiveerd verzoek te doen of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

De ondernemer stuurt bij het product of de dienst de volgende informatie, schriftelijk of

op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan

worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, mee aan de consument:

  • het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met
  • klachten terecht kan;
  • de voorwaarden waaronder en op welke wijze de consument van herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding over het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
  • de informatie over garanties en bestaande klantenservice;
  • de gegevens opgenomen in artikel 4 lid 3 van deze algemene voorwaarden, tenzij de ondernemer deze gegevens al vóór de uitvoering van de overeenkomst aan de consument heeft verstrekt;
  • de voorwaarden voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een looptijd heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing

op de eerste levering.

Iedere overeenkomst wordt gesloten onder de opschortende voorwaarden van

voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

ARTIKEL 6 – HERROEPINGSRECHT

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst

zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen. Deze bedenktijd gaat in

op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de

consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de

verpakking. Hij zal het product slechts in de mate uitpakken of gebruiken voor zover dat

nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij

gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal hij het product met alle geleverde

toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan

de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en

duidelijke instructies.

Indien de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht, is hij verplicht

dit binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen aan de ondernemer mede te delen.

De consument dient dit middels een schriftelijk bericht/e-mail kenbaar te maken. Nadat

de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn

herroepingsrecht, dient de klant het product binnen 30 dagen retour te sturen. De

consument dient te bewijzen dat de geleverde goederen tijdig zijn teruggezonden,

bijvoorbeeld door het overleggen van een bewijs van verzending.

Indien de klant na het verstrijken van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar

heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht of het product niet aan

de ondernemer heeft teruggezonden, is de aankoop een feit.

ARTIKEL 7 – KOSTEN BIJ HERROEPING

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten voor

het terugzenden van de producten voor rekening van de consument.Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo

spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen.

Voorwaarde is wel dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of

sluitend bewijs van de volledige retourzending overlegd kan worden.

ARTIKEL 8 – UITSLUITING VAN HET

HERROEPINGSRECHT

De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten

zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts

indien de

De ondernemer heeft dit in ieder geval tijdig voor het sluiten van de overeenkomst

duidelijk in het aanbod vermeld.

De uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

door de ondernemer tot stand gebracht overeenkomstig specificaties van de

consument;

  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • die snel kunnen bederven of verouderen;
  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop
  • de ondernemer geen invloed heeft;
  • voor individuele kranten en tijdschriften;
  • voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de
  • verzegeling heeft verbroken;
  • voor hygiëneproducten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Een uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

  • Accommodatie, vervoer, restaurant of vrijetijdsbesteding uit te voeren op een bepaald tijdstip of gedurende een bepaalde periode;
  • waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen vóór het einde van de bedenktijd;
  • met betrekking tot weddenschappen en loterijen.

ARTIKEL 9 – DE PRIJSGedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de

aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als

gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.

Indien de prijs wordt verlaagd, heeft de klant geen recht op enige schadevergoeding.

De klant is bij aankoop akkoord gegaan met de geldende prijs.

In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de

prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de

ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze

schommelingenplicht en het feit dat de opgegeven prijzen indicatief zijn, worden bij het

aanbod aangegeven.

Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn

alleen toegestaan indien zij gebaseerd zijn op wettelijke regelingen of bepalingen.

Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn

alleen toegestaan indien de ondernemer hiermee akkoord is gegaan en:

die voortvloeien uit wettelijke regelingen of bepalingen; of

De consument heeft het recht de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

De plaats van levering is gebaseerd op artikel 5 lid 1 van de Wet op de omzetbelasting

1968 in het land waar het transport begint. In dit geval vindt deze levering plaats buiten

de EU. De post- of koeriersdienst int vervolgens de invoerbelasting of inklaringskosten

bij de klant. Er wordt dus geen BTW aan de ondernemer in rekening gebracht.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk-

en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk- en zetfouten is de

ondernemer niet verplicht het product tegen de foutieve prijs te leveren.

ARTIKEL 10 – NALEVING EN GARANTIE

De ondernemer garandeert dat de producten en/of diensten voldoen aan de

overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen aan

deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de wettelijke bepalingen en/of

overheidsvoorschriften die gelden op het moment van het sluiten van de overeenkomst.

contract. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product

geschikt is voor ander dan normaal gebruik.Een garantie van de ondernemer, fabrikant of importeur doet niets af aan de wettelijke

rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de

ondernemer kan doen gelden.

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 30 dagen na

levering schriftelijk aan de ondernemer te worden gemeld. De producten dienen in de

originele verpakking en in nieuwstaat geretourneerd te worden.

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

De ondernemer is echter nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van

de producten voor elke individuele toepassing door de consument of voor eventuele

adviezen met betrekking tot het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien:

De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door

derden heeft laten repareren en/of bewerken;

De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of anderszins

onzorgvuldig zijn behandeld of in strijd met de instructies van de ondernemer zijn

behandeld en/of aan de verpakking zijn behandeld;

De ontoereikendheid is geheel of gedeeltelijk het gevolg van voorschriften die de

overheid heeft gesteld of zal stellen met betrekking tot de aard of kwaliteit van de

gebruikte materialen.

ARTIKEL 11 – LEVERING EN UITVOERING

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het

accepteren en bij de uitvoering van bestellingen van producten.

Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft

gemaakt.

Met inachtneming van het bepaalde in artikel 4 van deze algemene voorwaarden zal het

bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 14 dagen

uitvoeren tenzij de consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn.

Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts

gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 14 dagen

nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht

om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op schadevergoeding.In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de

consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de

ontbinding, terugbetalen.

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich

inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging

zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt

geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten.

De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer

tot het moment van bezorging aan de consument of een aan de ondernemer bekend

gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

ARTIKEL 12 – TERMIJNTRANSACTIES: DUUR,

BEËINDIGING EN VERLENGING

voltooiing

De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die

strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of

diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen

opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt

tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten,

te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van

daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één

jaar. maand .

De consument kan de in de voorgaande leden bedoelde overeenkomsten te allen tijde

opzeggen en is niet beperkt tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde

periode; tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij van hem zijn ontvangen; Altijd

opzeggen met dezelfde opzegtermijn die de ondernemer voor zichzelf heeft gesteld.

verlenging

Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld

afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet

stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde periode.In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is

aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en

tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie

maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst kan opzeggen tegen de

einde van de verlenging met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld

afleveren van producten of diensten, kan alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur

worden verlengd als de consument te allen tijde een opzegtermijn van ten hoogste één

maand en een opzegtermijn van maximaal één maand in acht neemt. meer kan binnen

drie maanden opzeggen als de overeenkomst verder reikt dan is overeengekomen,

maar minder dan één keer per maand, met dag-, nieuws- en weekbladen en

tijdschriften.

Een tijdelijke overeenkomst voor het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-,

nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet

stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na de proef- of kennismakingsfase.

Duur

Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na

een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één

maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het

einde van de overeengekomen duur verzetten.

ARTIKEL 13 – BETALING

Tenzij anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde

bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn

bedoeld in artikel 6 lid 1. Bij een overeenkomst tot het verlenen van een dienst gaat

deze termijn in nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft

ontvangen.

De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of verstrekte

betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

Bij wanbetaling door de consument heeft de ondernemer, behoudens wettelijke

beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke

kosten in rekening te brengen.

ARTIKEL 14 – KLACHTENPROCEDURE

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen, volledig en

duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de

gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen

gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar

langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14

dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de

consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in der minne kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar

is voor geschillenbeslechting.

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer

schriftelijk anders aangeeft.

Indien de ondernemer een klacht gegrond acht, zal de ondernemer naar eigen inzicht

de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

ARTIKEL 15 - GESCHILLEN

Op overeenkomsten tussen ondernemer en consument waarop deze algemene

voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook

als de consument in het buitenland woont.

ARTIKEL 16 - SMS-MARKETING

Door akkoord te gaan met de sms-marketing van Thirty-eight bij het afrekenen en bij het

starten van een aankoop of door u aan te melden via onze registratietools, gaat u

akkoord met het ontvangen van terugkerende sms-berichten (voor uw bestelling,

inclusief herinneringen voor afgebroken aankopen), sms-marketingaanbiedingen en

transactieteksten, inclusief verzoeken om beoordelingen van ons te ontvangen, zelfs als

uw mobiele telefoonnummer is geregistreerd op een staats- of federale bel-me-niet-lijst.

De frequentie van berichten varieert. Toestemming is geen aankoopvoorwaarde.

Als u niet langer sms-marketingberichten en -meldingen wilt ontvangen, beantwoord

dan STOP op elk mobiel bericht dat we u sturen of gebruik de afmeldlink die we in elk

van onze berichten verstrekken. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat alternatieve

methoden om u af te melden, zoals: Het gebruik van andere woorden of verzoeken,

zoals het gebruik van andere woorden of verzoeken, wordt niet beschouwd als een

geschikte manier om u af te melden. Wij brengen geen kosten in rekening voor deService, maar u bent verantwoordelijk voor eventuele vergoedingen en kosten die uw

mobiele provider in rekening brengt voor sms-berichten. Er kunnen bericht- en

datatarieven van toepassing zijn.

Als u vragen hebt, sms dan HELP naar het nummer waarvan u de berichten hebt

ontvangen. Voor meer informatie kunt u ook contact met ons opnemen via

(contactformulier).

Wij behouden ons het recht voor om de telefoonnummers of shortcodes die wij

gebruiken om de Dienst te verlenen, op elk moment te wijzigen. In dergelijke gevallen

wordt u hiervan op de hoogte gesteld. U gaat ermee akkoord dat berichten die u

verzendt naar een telefoonnummer of shortcode die wij wijzigen, inclusief STOP- of

HELP-verzoeken, mogelijk niet worden ontvangen en dat wij niet verantwoordelijk zijn

voor het voldoen aan eventuele verzoeken in dergelijke berichten.

Voor zover toegestaan door de wet, stemt u ermee in dat wij niet verantwoordelijk zijn

voor eventuele mislukkingen, vertragingen of fouten in de levering van informatie die via

de Dienst wordt verzonden, voor eventuele fouten in dergelijke informatie en/of voor

acties die u onderneemt op basis van de informatie. of al dan niet gebruik maken van

de dienst.

Uw recht op gegevensbescherming is belangrijk voor ons. Hoe wij uw persoonlijke

gegevens verzamelen en gebruiken, kunt u lezen in ons privacybeleid (privacybeleid).

Contactinformatie:

E-mail: info@maisonliore.nl

Of neem contact op via het contactformulier

Bedrijfsinformatie:

Yourhomeproducts

Startbaan 896

E-mailadres: info@maisonliore.nl

Telefoonnummer: +316 82415975

Contactformulier: link

KVK: 81414544

BTW-nummer: ‭862079779‬

Openingstijden:

Maandag - vrijdag: 08:00 - 18:00 uur

Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00 uur

We proberen uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.